Reklama
 
Blog | Jan Adamec

Podepiš! – aneb k jednomu výročí

Jednou za stovky let se podaří českému národu, aby vstoupil do kolbiště dějin jako jeho hlavní aktér, jako aktivní hybatel držící ruku na tepu dějin. Za dob husitských třásla se celá Evropa (tedy část Uher, Bavorsko a Korutany) před neotesanými zbrojnoši slova Božího, kteří ohněm a mečem bojovali za svobodu hlásat Boží slovo a očistit církev od zlořádů papežských. Do svého štítu vetkli si památku Jana z Husi, vizionáře, reformátora, člověka čistého, který se rozhodl raději zemřít na hranici, než aby odvolal své učení a přiznal se ke kacířství.

Časy podobné, ne-li větší hvězdné slávy českého národa nastaly právě v tyto okamžiky. Země české ač dosud poslušné dítky církve eurounijní začaly tepat do zlořádů jejich a pranýřovat rozmařilý život služebníků slova i práva eurounijního, jakož i nepravosti v deficitech demokratických a v přerozdělování desátků zemědělských.

 

Zřídlem neklidu tohoto stala se pražská diecéze modroptáčnická, v jejímž středu působil slovutný profesor slova univerzitního Václav z Klausi, muž mimořádného nadání rétorického, mistr slova psaného ve vědách ekonomických i meteorologických a podle svědků očitých i majitel schopností věšteckých a léčitelských. Při svých studijních cestách po Evropě shledal stav církve eurounijní v hrozivém stavu, jenž uvrhl ho do zoufalství a beznaděje. Při modlitbách ke svému patronu, sv. Hayekovi, jal se sepsat několik traktátů a polemik, mezi jinými De civitate Bruxelensis a Contra Europae, které si brzo i vlivem ohnivých kázání jeho získaly zástupy příznivců a nadšených uctívačů.

Reklama

 

Upřímná snaha o očistu církve eurounijní ovšem tvrdě narazila. Ze všech stran se na odvážné české hlavy snesla kritika a zloba komisařenců. Poté, co spojená vojska kardinálem Barrosem vyhlášené křížové výpravy v krvi utopila povstání odbojných irských apostatů a celé to nevděčné plémě po meči i přeslici vyhladila, obrátila se síla a zášť eurokřižáků na země české, by je ze všech stran napadla a právu eurounijnímu opět v zemi české průchod vymohla.

 

Do města Brusel byl svolán koncil, který měl schizma moci národní a evropské vyřešit a Evropu na novém základě podle ujednání lisabonského opět sjednotit. By však právu a demokracii učiněno bylo zadost, bylo koncilem rozhodnuto poskytnout veřejné slyšení Václavu z Klausi a jeho stoupencům, by v otevřené a učené při své názory obhájili.

 

Skromná výprava Václava a pomocníků jeho, Hradila z Janova, Ondřeje Alexandrijského a Slávy z Jákle, pak dorazila do města a nic nedbala na posměšky a opovržení sjednoceného lidu evropského.

 

Článek po článku vyvracel nebojácný Václav z Klausi obvinění a přítomné hlavy pomazané již zoufalé byly z toho, jak se jejich obžaloba řiti v prach (podle nového pravopisu řítí). Kronikáři pak zaznamenali mimořádnou událost – trpělivost ztratil přítomný francouzský král František I. Všudypřítomný, Všemocný a Nejsličnější, který vytrhl přítomnému kardinálovi Barrosovi pergamen ujednání lisabonského a se slovy „Podepiš!“ tasil na Václava z Klausi meč.

 

Ni ostrá slova, ni brachiální násilí však nezviklalo odhodlání českého reka vytrvat a nesejít z cesty pravdy a slov svých, euroskeptických. Byť vyzýván, po dobrém či po zlém, by se vzdal všech svých bludů euroskeptických, především bludu suverenity národní, a také, aby přestal zpochybňovat přesvaté dogma církve eurounijní, totiž že toliko a jedině sociální stát a společná zemědělská politika jsou základem a zdrojem všeho myslitelného dobra a blaha pozemského i nebeského, vytrval. Nepomohli ani hrozby francouzské, německé či španělské, nepomohlo ani očerňování zrádci domácími v žoldu bruselském, v čěmž vynikal komisařenecký zlolajník Švidla z Hradce.

 

„Zde stojím a nemohu jinak… Nepodepíšu!“ burácelo jasně a zřetelně síní bruselského koncilu a jako rozpalující uhlíky se zavrtávalo do sluchů zlotřilých komisařenců. Pojali vůči statečnému Václavu takovou nenávist, že se na něj div nevrhli. On však snášel urážky s klidnou tváří, věda, že modrá jeho pravda zvítězí!

Konec pak byl tragický… Václav z Klausi byl prohlášen za bludaře víře euroevropské nejnebezpečnějšího, který svými spisy jen zmar, zkázu a rozbroje rozsívá a jako takový musí být popraven.

 

Památný den nastal 6. července 2009 – Václav z Klausi byl vyvlečen ze své kobky, posazen na posměšnou standardizovanou eurokáru a vezen ulicemi Bruselu. Na hlavu mu byla posazena posměšná papírová čapka s eurohvězdičkami a s nápisem „Jsem euroskeptik a nepatřím do civilizované Evropy!“ Zemřel pak mučednickou smrtí na hranici, zpívaje si přitom chorál „… Adam Smith je můj Pán, s ním nebudu mít nedostatku…“. Hranici pak tvořily výhradně eurojezuity zabavené paměti Margarety, vévodkyně z Falkland a Malvín, která byla koncilem upálena jako čarodějnice pouhé dva dny před slyšením Václava z Klausi. Krutému osudu neunikli ani Václavovi věrní, byvše potupně vláčeni ulicemi Bruselu a pak veřejně uknihováni výtisky smlouvy Maastrichtské.

 

Zlolajné jednání eurochásky bruselské vyvolalo v řadách českých nesmírné pobouření a pod stížnost církvi připojily své pečetě stovky českých pánů i měšťanů. Vrchní zemský správce Toposlav zrušil platnost veškerých eurounijních paktů a úmluv na území českém a vyhlásil vystoupení země z eurounijní církve. Známí příznivci a přisluhovači Bruselu byli máčeni ve Vltavě a poté hnáni na zemské hranice. Několik z nich však v čele Oralem z Mírova uniklo spravedlivému hněvu a na svých panstvích na Ostravsku se jali svolat bunt a paktovat panskou jednotu proti nařízení správcovým. Země se ocitla na pokraji rozbrojů, běd a strastí válečných.

Odbojným Čechům se však dostalo nečekané pomoci od polského krále Kačera I. Mocného a jeho stavů. Ti se však, místo obeslání koncilu a filozofických disputací, rozhodli rovnou povolat do zbraní hotovost zemskou a zaútočit na shromažďující se šiky eurokřižácké. První zvědové již hlásí, že ořové polští se napájejí již z rýnských vod a míří přímo na Brusel…